Σοκ στη Λιβαδειά:Νέος θάνατος από γέννα με επιπλοκές

Ρεπορτάζ 

Φωτεινή Δόξα 


Στην Αντίκυρα Βοιωτίας κηδεύτηκε χθες Σάββατο στις 4 το απόγευμα,η 34χρονη που άφησε την τελευταία της πνοή, αμέσως μετά την γέννηση του παιδιού της στο Θριάσιο νοσοκομείο.

"Πήγα την γυναίκα μου να γεννήσει και δεν την έφερα πίσω", τόνισε χαρακτηριστικά ο 35χρονος σύζυγός της άτυχης 34χρονης από την Βοιωτία.

Η κοπέλα φαίνεται να γέννησε στο νοσοκομείο Λιβαδειάς,ωστόσο μετά τον τοκετό φαίνεται να παρουσίασε σοβαρές επιπλοκές, όπως αιμορραγία και εικόνα σηπτικου σόκ.

Αμέσως κρίθηκε απαραίτητη η διακομιδή της στο νοσοκομείο της Αθήνας όπου και κατέληξε.

Τα ακριβή αίτια του θανάτου του της διερευνώνται μέσω νεκροψιας-νεκροτομης που διενεργείται.

Διευκρινίζεται ότι η 34χρονη έφερε στον κόσμο το δεύτερο της παιδί,αφού πίσω αφήνει έναν 8χρονο γιο.

Σχόλια